25 Kasım 2012 Pazar

CM101MMXI FUNDAMENTALS HD İNDİR (SES KAYDI)


Cem Yılmaz'ın son zamanların en başarılı gösterilerinden biri 3 Ocak'ta vizyona girecek. Kendi teaser'ında da bahsettiği gibi video kaydı yok sadece ses kaydı var. Bu da en başarılı ses kayıtlarından, gayet anlaşılır ve temiz bir kayıttır.

+ CM101MMXI FUNDAMENTALS HD Ses Kaydı full İndir m4a 2 saat 23 dakika (86 Mb) +






+ CM101MMXI FUNDAMENTALS HD Ses Kaydı full İndir m4a 2 saat 23 dakika (86 Mb) +
Yazıda bahsettiğim ses kaydınız 720p ripten güncelledim (14 Şubat 2014). Anlaşılır, temiz değil, bildiğin tertemiz apanlaşılır ses kaydı olmuştur.

Konu hakkında bir şeyler sor veya kırık link bildir.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Güzel paylaşım +++++++++

Adsız dedi ki...

teşekkürler... tebrikler

Adsız dedi ki...

hocam ben şimdi cmylmz video indirdim sesi yankılı geliyo. Bu ses kaydından açsam olur mu birlikte açılabilir mi ? altyazı gibi hani.

xdosya dedi ki...

Yapılabilir. Video oynatıcınızın ayarlarıyla kurcalayarak bunu yapabilirsiniz ama ses-video senkronizasyonu sağlamanız için biraz daha kurcalamanız gerekecek. KMPlayer bu konuda gerekli ayarları sağlıyor olması lazım.

Ayrıca bugünlerde DVDScr olarak bunu yayınlayacağız. Şu anda yükleniyor.

Adsız dedi ki...

abicim indiremiyorum. yarın yolculukta dinlicem ve acil lazım. en ıyı duzenlemeyi bu site yapmıs acaba linkleri yeniler misiniz acıl abicim.

Adsız dedi ki...

Gecikme için kusura bakmayın, güncelledim, daha iyisiyle.

Adsız dedi ki...

Çok teşekkür ederiz, gerçekten güzel :)

Yorum Gönder

Madem buraya kadar geldiniz, bir yorum iyi olurdu be abi.